پرسشنامه سنجش نظرات مشتریان از کیفیت کالا و خدمات

نام و نام خانوادگی(ضروری)
1. وضعيت مقاومت بتن ويا سازه ساخته شده با سيمان اين شركت در مقايسه با استانداردهاي مربوطه را ارزيابي فرمائيد(ضروری)
2. وضعيت گيرش سيمان اين شركت در مقايسه با استانداردهاي مربوطه را ارزيابي فرمائيد(ضروری)
3. وضعيت کارپذیری سيمان (اسلامپ) اين شركت در مقايسه با استانداردهاي مربوطه را ارزيابي فرمائيد(ضروری)
4. مطابقت ويژگيهاي سيمان موجود در پاكت با مندرجات قيد شده در پشت پاكت را ارزيابي فرمائيد(ضروری)
5. اطمینان از یکنواختی کیفیت سیمان در محموله های ارسالی(ضروری)
6. جنس ونوع پاكتهاي سيمان اين شركت را ارزيابي فرمائيد(ضروری)
7. انطباق وزن واقعی سیمان تولیدی با وزن بسته بندی یا بونکر(ضروری)
8. ازخدمات مربوط به حمل و نقل توسط رانندگان به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
9. از خدمات مربوط به حمل و نقل توسط شرکت های حمل و نقل مستقر در کارخانه به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
10. از تعرفه کرایه حمل از مبدأ تا مقصد مورد نظر به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
11. از سرعت در تحویل بموقع (زمان سفارش تا تحویل) به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
12. از ارائه توضیحات فنی (مثل تشریح کاربرد محصول) به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
13. از خدمات مربوط درخصوص اطلاعات و سهولت کار با پرتال مشتریان به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
14. از وضعیت صورتحساب و اعلام صورت وضعیت مانده حساب(شفافیت اطلاعات) به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
15. از سهولت در تماس با مسئولان فروش به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
16. از نحوه رفتار کادر فروش با مراجعه کنندگان(ادب،نزاکت،همدلی) به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
17. از دانش و مهارت فنی کادر فروش (توانایی پاسخگویی و متقاعد سازی) به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
18. از صداقت،رازداری و قابل اعتماد بودن کادر فروش به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)
19. از سهل بودن و شفافیت رویه ها ،قوانین و سیستم فروش به چه میزان رضایت دارید؟(ضروری)